
des de
la nostra
mirada
des de
la nostra
mirada
Free thinking space
TOT
AVENÇ
El dia a dia des de la nostra mirada
Som l'escola dels somriures!
L'editorial
Us ho direm a cau d'orella, fluixet, quasi xiuxiuejant, sí...perquè el missatge és important, bàsic, essencial.
Acaba un curs ple de reptes aconseguits, de somnis que s'han fet realitat, de retrobades i de comiats, de somriures i de plors...un compendi de sensacions indefinibles que ens han ajudat a fer-nos grans.
Ara és hora de festa, de celebrar-ho amb vosaltres, de compartir intuïcions, mirades, danses, cançons, art...
Sí! Perquè totes aquestes coses són les que conformen l'escola i, en conseqüència, ens conformen a nosaltres mateixes i a nosaltres mateixos. Escola és compartir, apropar-nos i allunyar-nos per tornar a apropar-nos. Així, som, així creixem i així preparem el nostre futur. Un futur fet a cops d'esforços, nostres, vostres, teus, meus...
Celebrem! que fa falta! Gaudim plegats de la oportunitat de posar negre sobre blanc l'esforç realitzat.
L'escola ja està preparada. I tu? Ho estàs? No responguis encara. Primer gaudeix! T'hi esperem, il·lusionades i il·lusionats...com sempre!

L'entrevista
de la setmana
Joana
Llauradó

"Una vida a l'escola!"
Quan diem que l'Avenç és l'escola dels somriures no ho fem sense arguments sòlids que justifiquin el lema.
La Joana ha viscut tota la seva vida entre els arbres, les parets, els patis, les aules...
D'alumne a mestra! Una evolució que ens fa sentir orgulloses de totes i tots els alumnes que han compartit instants importantíssims de la seva vida en aquesta gran família de l'Avenç.
La Joana és així! Tal i com la veieu. Somriure permanent, artista, creativa, amb idees boges que sempre acaben tenint èxit!
Avui volem conèixer la Joana més personal. La que, com tothom, té secrets amagats!
Un luxe parlar i compartir aquesta estona amb una gran professional i millor persona!
Can Jofresa 2023
El dimarts passat vam celebrar la 32a Edició de la Jornada Esportiva de 1r i 2n de Secundària a les pistes de Can Jofresa. Els alumnes van poder gaudir d’una pista d’atletisme oficial participant en proves de velocitat, mig fons, salts i llançaments. Però el millor és que observeu les millors imatges del dia!
32a edició!
Cuinetes!
Com reaprofitar la xocolata de les "Mones de Pasqua!"
La Jana, a banda de ser una gran cuinera, és una noia molt pràctica!
Avui ens explica com ens ho podem fer per reaprofitar la xocolata sobrant de les Mones de Pasqua.
Sempre queden trossets a sobre del marbre de la cuina que anem menjant a poc a poc
i amb mal de consciència...
Doncs avui la Jana ens porta la solució definitiva per aquesta situació!
No us perdeu el vídeo!
Gràcies Jana!

AVENÇ SPORT


La secció de Gimnàstica Artística de l'escola Avenç Torna a les Competicions i Jornades Comarcals.
Després d'alguns anys incerts, la secció de gimnàstica de l'Escola Avenç va tornar a participar a la jornada de gimnàstica artística Prebenjamí i Benjamí 2023 organitzada pel Consell Esportiu del Vallès Occidental, el passat Dissabte 6 de Maig, al Club Gimnàstic Terrassa.
Gimnastes de 2n 3r i 4t de Primària van compartir els 3 elements clàssics, salt, barra d'equilibri i "terra" amb gimnastes d'altres centres de la comarca que també practiquen aquesta disciplina esportiva, exhibint les coreografies individuals que havien practicat amb molta dedicació.
La gimnàstica a l'Avenç torna a rodar.
3 Equips Alevins de 6è de Primària de l'escola Avenç triomfen a Copa Territorial Barcelona 2023 representant al Consell del Vallès Occidental Terrassa.
Els equips d'Handbol, Futbol7 i Voleibol de 6è de Primària de l'escola Avenç es classifiquen a les seves respectives lligues Comarcals i participen a la Copa Territorial Barcelona 2023 on es van enfrontar als millors equips dels Consells Esportius Escolars de Sabadell, Maresme i Osona.
Els campionats organitzats en una sola jornada en format triangular, el passat dissabte 6 de Maig, es van jugar amb seus a Sabadell (Handbol), Rubí (Futbol7) i Mataró (Voleibol).
L'equip d'Handbol i l'equip de Futbol 7 van alçar la copa de campió Territorial i l'equip de voleibol va quedar subcampió en una jornada excepcional de competició i valors d'equip on jugadores i jugadors, familiars i equip tècnic van gaudir d'una experiència esportiva excepcional i de l'orgull de representar l'Avenç al màxim nivell de l'esport escolar català.




Gordon Matthew Thomas Sumner CBE, més conegut pel nom artístic de Sting, és un músic anglès considerat per alguns com un dels millors baixistes de rock de tots els temps i un dels més influents de la història, que es va desenvolupar inicialment com a baixista, i més tard com a cantant del grup musical The Police
Hola amigues i amics del TOT AVENÇ!
Fa molt temps que no us recomanava cap tresor musical d'aquells que m'agraden tant.
Avui, quasi per casualitat, he pogut gaudir d'aquest concert íntim i personal d'un dels cantants que més m'agraden: STING
Gordon Matthew Thomas Sumner CBE, més conegut pel nom artístic de Sting, és un músic anglès considerat per alguns com un dels millors baixistes de rock de tots els temps i un dels més influents de la història, que es va desenvolupar inicialment com a baixista, i més tard com a cantant del grup musical The Police
Us presento aquest concert privat de Sting al santuari parisenc, amb motiu dels 50 anys de la ràdio pública francesa FIP. Des de The Police fins als grans èxits en solitari, Sting fa un repàs molt personal a la seva prodigiosa carrera musical.
Espero que us agradi!
Xavi
Recomanacions musicals!
Coses per fer a Barcelona
al mes de Maig
El Festival Barcelona Poesia celebra la 26a edició amb recitals, concerts i 'performances' amb les persones que defineixen la poesia actual. Les estrelles d'aquest gènere literari trepitjaran del 9 al 16 de maig una vintena de llocs de la ciutat amb propostes que, tot i venir de molts llocs del món, parlen dels temes més propers i quotidians. Hem parlat amb el poeta i el codirector del festival, Josep Pedrals, i us hem seleccionat alguns dels actes d'aquesta edició.